Начальная школа
Ուսումնա-սպորտային համալիրի դպրոցում «Հնարավորությունների հավասար զարգացման համակարգի» իրականացման տեսանկյունից տարրական դպրոցի ծրագիրը պայմանականորեն բաժանվում է 3 ուղղությունների՝
Այլընտրանքային ծրագիրը, որը մշակվել է ՈՒՍՀ-ի թիմի կողմից, հիմնված է ուսումնա- սպորտային համալիրի դասավանդման ավանդական և նորարարական մեթոդների համադրության վրա։ Մեր ծրագիրը մշակելիս հատուկ ուշադրություն է դարձվել
նպատակների և վերջնարդյունքների սահմանմանը, ինչպես նաև միջառարկայական կապերի ձևավորմանը։ Ուսումնական գործընթացի հենց սկզբից երեխաներն ունեն կամընտրական առարկաների ընտրության լայն հնարավորություն։ Պետք է նշենք, որ
կամընտրական առարկաները առանձնացված չեն, վերջիններս ուսումնական ծրագրերի բաղկացուցիչ մաս են։
Տարրական դպրոցում հանրակրթության պետական չափորոշչով սահմանված առարկաներց զատ սովորողները, զարգացման եռաբաղադրիչ բանաձևի
շրջանակներում, ունեն ներուժի բացահայտման հնարավորություն՝ ուսումնասիրելով հետևյալ առարկաները․
Տարրական դպրոցում ներդրվել է ուսուցման «ֆենոմենակենտրոն» մոտեցում, որը նպաստում է երեխաների քննադատական մտածողության ձևավորմանը, ինքնուրույնությանը, թիմում աշխատելու ունակությանը, ստեղծագործականությանը և նորարարական (ոչ ստանդարտ) որոշումներ գտնելուն։ Միջառարկայական կապերի ամրապնդման միջոցով ֆենոմենակենտրոն ուսուցումը թույլ է տալիս աշակերտին ստանալ որոշակի երևույթի ամբողջական պատկերացում և ապագայում
նախապատրաստվել միջին և ավագ դպրոցներում ավելի խորը նախագծային ուսուցման:
Տարրական դպրոցում ուսուցումն իրականացվում է ժամանակակից դիդակտիկ նյութերի լայն կիրառմամբ, որոնք նպաստում են ուսումնական գործընթացի արդյունավետ իրականացմանը։ Ժամանակակից տեխնիկական հագեցվածությունը հնարավորություն է տալիս բոլոր դասարաններում լայնորեն կիրառել դասավանդման նորարարական մեթոդներ․ բոլոր դասարաններում տեղադրված են պրոյեկտորներ և ինտերակտիվ գրատախտակներ։
Տարրական դպրոցում ուսումնական ողջ գործընթացը հիմնված է ռեֆլեկտիվ ուսուցման սկզբունքի վրա, որը նպաստում է փորձի ձևավորման միջոցով գիտելիքների յուրացմանը։ Այն ամենը, ինչ սովորեցնում են երեխաներին, կիրառվում է փորձով՝
նպաստելով անհրաժեշտ ունակությունների ձևավորմանը։ Տարրական դպրոցում ձևավորվում են նաև նախագծային ուսուցման հմտություններ, որոնք լայնորեն ներկայացված են միջին և ավագ դպրոցներում: Տարրական դպրոցի նպատակը առարկայական կողմնորոշման ձևավորումը չէ (լեզու, մաթեմատիկա և այլն), այլ երեխայի անձնական ներուժի բացահայտումը հետաքրքրությունների հետագա ձևավորման և ճանաչողական գործունեության զարգացման համար, ինչին նաև էապես նպաստում են ուսումնական և ճանաչողական էքսկուրսիաները։
Տարրական դպրոցում ուսումնական պարապմունքները դասացուցակով ներառում են նաև դասապատրաստում։ Դասապատրաստումն իրականացնում են դասվարի օգնականները, դասվարի և առարկայական ուսուցիչների օգնությամբ։
Դպրոցnւմ ուսումնական գործընթացը տևում է 9 ամիս։ Տարրական դպրոցում աշնանային, ձմեռային և գարնանային արձակուրդների ընթացքում առաջին և երկրորդ դասարանցիների համար գործում են նաև սեզոնային ճամբարներ։ Դպրոցն աշխատում է 5-օրյա աշխատանքային գրաֆիկով ժամը 08:15-ից 17:30-ը:
Մանրամասների համար կարող եք զանգահարել 012 620 626 հեռախոսահամարով։